FRUNZELE VERZI,aliment sau medicament?

Pentru ca mie imi plac atat de mult salatele din  frunze verzi,vreau sa va spun si voua ce altceva mai puteti pune in salatele voastre pe langa sau in afara de bine cunoscuta salata.Pentru mine, crud ,inseamna mai ales verde.Imi plac sosurile verzi din avocado sau usturoi verde,imi place salata numai din frunze verzi,(cu tot felul de astfel de frunze)imi place supa limpede cu multa verdeata.Nici inainte de a alege aceasta dieta nu ocoleam verdeata,numai ca nu stiam ca sunt atat de multe frunze verzi si mai putin obisnuite, care se pot manca.Din cartile doamnei Elena Nita Ibriam aflu ca se mananca frunzele verzi dar foarte fragede, de la urmatoarele plante(in afara de cele  cunoscute ca patrunjelul,mararul ,salata etc.):

-frunzele de: afin, anason, bob, tataneasa, sfecla rosie, nalba mica, nalba de gradina, capsun, zmeur, tei, morcov, ridichi rosii, ridichi negre, pastarnac, hrean, soia, gulie, macris, trifoi rosu, trandafir( doar petalele), troscot(varfurile), stevie, loboda, papadie,  creson, iarba grasa, vita-de-vie(frunze si carcei), cicoare salbatica, nap, patlagina, volbura(si florile), cocaz negru, mur, paducel(petalele florilor), coada soricelului(frunzele).

Frunzele acestor plante pot fi adaugate in bautura verde, in salate, se pot face rulouri,paste,sosuri,sau se poate decora cu ele.

Dar de ce frunze verzi?

Pentru ca  Victoria Boutenko, spune despre frunzele verzi ca in special in amestec cu fructele(in green smothie) au cea mai mare putere de detoxifiere,si fac lucrul asta indiferent de ce dieta urmeaza cel ce le consuma.

Angela Stokes deasemeni le canta foarte frumos in clipul urmator:

Traducere:

       “Imagineaza-ti alimente care te pot revigora,insanatosi,echilibra.

       Frunzele verzi fac toate astea,si se combina bine cu aproape orice.

      Pline de enzime si nutrienti,verdeturile ne mai dau si proteine de buna calitate,

      Dar putini oameni stiu despre toate astea,deci e timpul pentru noi sa fim tot mai “verzi”:

     Frunze verzi in bauturile verzi, frunze verzi stoarse,

     Frunze verzi in supe si salate;sunt atatea moduri de a folosi verdeata!

     Frunzele verzi ne ajuta sa ne alcalinizam,detoxifiem,remineralizam,

      Pielea v-a straluci  dinspre interior, iar ochii vor incepe sa straluceasca.

       Kale,spanac si salata ,germeni si lastari,rucola,

      Patrunjelul si papadia,

Si mult mai multe verdeturi de descoperit.

Frunze verzi in sucurile noastre,frunze verzi in smothi-urile noastre,

Frunze verzi in supele si salatele noastre,

Sunt atatea moduri de a savura verdeturile.

V-as incuraja dragii mei,sa savurati verdeturile dupa bunul plac,

Va veti simti mai sanatosi si energici,

Deci mergeti si adunati-va  verdeturi  si savurati-le in toate meniurile voastre.”

Concluzie:

Eu cred ca verdeturile  sunt cele mai ieftine si mai usor de gasit alimente-medicament.

Nu treceti nepasatori pe langa ele!

Alege verde!…Angy

About Angy

Ma numesc Angela Zgulea,sunt din Tulcea si de cand dieta cu hrana vie si-a facut loc in viata mea,simt ca ar trebui ca oricine sa stie despre ea.Asa ca acest blog se naste din dorinta de a impartasi cu oricine ar vrea sa citeasca despre experienta mea. Sunt foarte interesata de tratamentele naturiste,de alimentatia sanatoasa si de tot ceea ce inseamna a trai cat mai aproape de natura. De aceea...aleg verde!
This entry was posted in VIAȚĂ ȘI VERDEAȚĂ and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to FRUNZELE VERZI,aliment sau medicament?

  1. alia says:

    Sunt total de acord cu tine.Eu sunt la stadiul in care ma straduiesc sa devin lacto vegetariana dar inca nu am reusit.DIn pacate vointa mea nu se suprapune cu faptele insa muncesc in continuare la asta.Este destul de greu sa iti schimbi obiceiurile alimentare mai ales daca trebuie sa gatesti pentru familie mancaruri ,,normale” .Dar in ceea ce priveste frunzele verzi si ,,buruienile” sunt exact ca tine.Ador tot ce este viu si verde si se poate manca.

  2. Angy says:

    Salut Alia!Bine ai venit pe blogul meu.
    Eu am renuntat definitiv la carne acum un an si jumatate. Aflasem ca in reumatism (eu il aveam in articulatii si mi s-a intamplat sa ma trezesc noaptea si sa cad din picioare,pur si simplu genunchii nu ma mai tineau))crizele sunt date de carne, care este foarte acida . Dupa vizionarea acestui film m-am convins ca acest ” aliment ” este total inutil,ba mai mult ,in cazul meu daunator. De atunci am uitat cum se manifesta aceasta boala.
    Si mult adevar in vorba”cine se aseamana se aduna” , verde la verde trage,nu?
    Te mai astept …
    Alege verde!…Angy

Lasă un răspuns

